Nie wiem czy wiesz, ale według specjalistów podstrona O NAS generuje zazwyczaj najwięcej ruchu na stronie. To dla tego, że użytkownicy chcą poznać potencjalnych wykonawców ich realizacji. Jak w takim razie dobrze napisać treści na wymienioną podstronę, aby przyciągały Klientów?

Czytaj dalej, to się dowiesz 🙂 

Trudno Nam mówić dobrze o sobie, a o firmie? 

Problemem społeczeństwa jest wymiana swoich zalet. Wynika to z braku pewności siebie i z posiadania zwykle niepotrzebnych kompleksów. Dodatkowo pojawia się lęk przed tym, co inni o nas pomyślą? 

Pisanie zalet o firmie też przysparza wiele kłopotów. Tylko tu zazwyczaj problemem jest niepotrzebna koloryzacja Twojej działalności. Tekst na podstronie O NAS musi odzwierciedlać Twój biznes. To jest ten moment, gdzie przekazujesz użytkownikom co robicie, dlaczego i po co? 

Jak już to napiszesz, sprawdzisz, to należy dodać odnośniki np. do galerii realizacji, oferty lub do rozwinięcia podstrony O NAS. Tak, aby wszystko było ze sobą spójne. 

Pewnie pomyślałeś: „Łatwo Ci mowić, gorzej zrobić”. Bez obaw 🙂

Dobre treści na podstronę O NAS? Nic trudnego!

Pokażę Ci, że to wcale nie jest takie straszne. Wystrzegaj się poniższych błędów, to z pewnością tekst o Twojej firmie będzie zachęcający do skorzystania z Twoich usług. 

7 błędów przy pisaniu treści na podstronę O NAS

1. Nie pisz o sobie.

Zdziwiłeś się, że to błąd? Już wyjaśniam, o co mi chodzi? 

Skoro potencjalny Klient zaczyna poznawać Twoją firmę od podstrony O NAS, to nie powinno się być kolokwialnie pisząc „wylewnym”. 

To tak jak z pierwszą randką. Nie mówi się od razu wszystkiego, żeby nie spłoszyć Sympatii. Dlatego wystrzegaj się pisania jak bardzo jesteś profesjonalny, doskonały, ile ludzi zatrudniłeś i ile lat funkcjonujesz na rynku? Jesteście na etapie poznawania się.

2. Nie pisz o tym co robisz.

W tym przypadku będzie podobnie jak w punkcie wyżej. Klient musi wiedzieć, czym się zajmujesz, ale nie od razu. Pozwól mu zainteresować się Twoją działalnością. Pisz tak, żeby chciał przejść dalej, na inne podstrony lub odnośniki prowadzące do rozwinięcia podstrony O NAS. Daj pomysleć Klientowi, czy chciałby z Tobą współpracować? Bo jak od razu podasz „kawę na ławę”, to się zniechęci szybciej niż myślisz.

3. Unikaj „wybierz właśnie mnie”.

Na to przyjdzie czas w kolejnych krokach. Przykładowo przy spotkaniu, rozmowie przez telefon, czy tak jak to teraz jest bardzo modne – podczas konwersacji online. Na tym etapie użytkownik zastanawia się, czy macie zbliżone myśli? Czy Ty jesteś odpowiednim wykonawcą? Czy po prostu byłbyś w stanie sprostać Jego oczekiwaniom?

4.  Nie oszukuj.

Są ludzie, którzy lubią sobie trochę pododawać przedstawiając nieprawdziwe informacje. Przykładowo wymienia się dużą ilość zatrudnionych osób, a tak naprawdę jest tylko jeden pracownik. 

Podobnie jest z ubiorem. Wyobraź sobie sytuacje, gdzie mechanik samochodowy ma na swojej witrynie zdjęcie w eleganckim garniturze. Ok, pewnie go nosi od czasu do czasu, ale nikt nie uwierzy, że jet to jego strój do pracy. Strona ma być wiarygodną wizytówką firmy. Taki bajer nie przejdzie.

Dlatego pamiętaj, że każde kłamstwo ma krótkie nogi !

5.  Nie rozdrabniaj się.

Nie pisz jak traktujesz swoich Klientów, że jakość obsługi jest na najwyższym poziomie. Że Klient korzystając z Twoich usług może liczyć na dużo więcej niż podaje konkurencja. 

Owszem, należy pisać językiem korzyści. Tylko trzeba to sporządzić w taki sposób, żeby wynikały one z tego co napiszesz, a nie, że je wszystkie od razu wymienisz. 

6. Pisz poprawnie.

Zwracaj uwagę na to, czy robisz błędy stylistyczne, gramatyczne, interpunkcyjne lub ortograficzne? Wiem po sobie, że błędy się zdarzają i czasami samemu ich wszystkich nie wyłapiesz. 

Jak napiszesz tekst, to sprawdź go kilkukrotnie. Przekaż go komuś do przeczytania i przejrzenia oraz dodatkowo przeczytaj go na głos. 

7. Nie faworyzuj.

To dotyczy głównie dużych przedsiębiorstw. Na podstronie O NAS z pewnością często spotkałeś się z pokazaniem kadry pracowniczej. To jest fajny pomysł, ale sprawdzający się w małych firmach, gdzie możesz pokazać wszystkich. 

Duże działalności zazwyczaj muszą wtedy wybierać, bo nie ma możliwości przedstawienia całego zespołu. W tym przypadku jest to ryzykowny krok, gdyż mogą pojawić się konflikty w zespole. Zastanów się, czy to jest potrzebne?

Reasumując…

Liczę na to, że rozwiałam Twoje wątpliwości, a treść na podstronie o Twojej firmie będzie pomysłowy i zachęcający odbiorcę do skorzystania z Twoich usług. 

Wiedz, że warto aktualizować treść na podstronie O NAS. Po pewnym czasie może się coś zmienić w firmie. Warto wtedy odświeżyć treść. Uwierz, że to niebagatelnie wzbudzi zaufanie wśród użytkowników. Bo dbasz o wirtualnego handlowca swojej firmy. To bardzo ważna kwestia 🙂 

Gdybyś miał jakiekolwiek pytania, coś jest dla Ciebie niejasne, to śmiało zadzwoń lub napisz. Postaram się pomoc, na tyle ile to możliwe 😉

Owocnej pracy! 🙂

Kinga Ryduchowska
794 008 858
kinga@spmedia.pl

Obecnie brak komentarzy