Z pewnością wiesz, że Facebook jest liderem wsród mediów społecznościowych. Jego potencjał jest przeogromny. Według statystyk zgromadził on już około 3 miliardów użytkowników. 

Ten portal jest bardzo przyjazny dla użytkownika. W zaledwie kilka minut możesz dokonać rejestracji. Główną jego zaletą jest możliwość kontaktu z osobami, z którymi nie miałeś st yczności przez wiele lat. Facebook jednak poszerza swoje funkcjonalności, umożliwiając rejestracje nie tylko osobom prywatnym, ale także firmom. 

W dzisiejszym artykule dowiesz się, dlaczego warto posiadać Fanpage’a swojej firmy?

Zalety prowadzenia Fanpage’a

Konto firmowe na Facebooku staje się obowiązkiem, jeśli firma ma zaistnieć. W dosłownym znaczeniu to strona dla fanów. W przypadku firm, warto to tłumaczyć jako strona firmowa na Facebooku. Założenie takiego konta na portalu daje biznesom więcej możliwości niż prywatne konto na portalu. Twoja firma może w szybki i prosty sposób zaistnieć oraz zdobyć wielu klientów. Jak możesz to zrobić? Czytaj dalej 🙂

Jak prowadzić Fanpage, aby uzyskać konwersje?

Głównym hasłem przy prowadzeniu Fanpage’a : „Próbuj”!

Warto najpierw spróbować darmowe metody. Regularne posty, minimum 2 razy w miesiącu powinny pozwolić Ci zaistnieć. Oczywiście tre ść postów ma ogromne znaczenie. Aby był skuteczny musi być dobrze przemyślany, nie za długi ( do 50 znaków ). Ważny jest dobór grafiki lub filmu. Film ma generalnie większą siłę przyciągania. Najlepiej o długości od 30-40 sekund. Przygotuj sobie kilka wersji postu i testuj. Na końcu dowiesz się, który był bardziej skuteczny.

Facebook Ads

Większe efekty można uzyskać poprzez płatne reklamy na Facebooku tzw Facebook Ads. Tu generalnie można dużo opowiadać, co zrobić, żeby taka reklama z pewnością konwertowała? Po krótce przybliżę Ci, jak to działa?

Zakładasz Managera firmy, który umożliwia ustawienia kampanii reklamowych. Proces odbywa się etapowo. Musisz dobrze przemyśleć cele, grupę docelową i ile mniej więcej chcesz przeznaczyć na reklamę? 

Pewnie zastanawiasz się, jak te reklamy wyświetlane są użytkownikom? Facebook zbiera informacje na temat Twojej aktywności. Mniej więcej wie, co Cie interesuje? Stąd też domyśla się, co może przykuć Twoja uwagę? 

Podsumowanie…

Zakładając Fanpage’a jesteś bliżej klienta. Pisałam wyżej, ilu użytkowników posiada posiada konto na Facebook’u. W Polsce to już ponad 16 milionów, czyli ponad połowa obywateli. Jeśli zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów, na większej widoczności swojej firmy, to zakładaj Fanpage’a i ciesz się budowaniem marki.

Jeśli czujesz, że prowadzenie Fanpage’a swojego biznesu nie jest Twoją mocna stroną, możesz zlecić to Nam:) Pomożemy wypromować Twoją firmę:)

Złap telefon i zadzwoń! 🙂 Kinga + 48 794 008 858  

  • Paweł Cengiel

    Budowanie relacji z naszymi klientami to bardzo ważny aspekt, który pozytywnie wpłynie na postrzeganie nas przez odbiorców. Dzięki posiadaniu kont w mediach społecznościowych możemy być w kontakcie z osobami, które już skorzystały z naszych usług, ale i także z osobami, które dopiero to rozważają. Jest to sporą zaletą, gdyż dzięki temu możemy wzbudzić ich zaufanie i zachęcić do naszej oferty.

  • Kinga

    Tak Panie Pawle:) Teraz Klienci muszą czuć zaufanie do firm, aby coś zamówić, kupić. A tak jak Pan wspomniał, Fanpage jest idealnym sposobem na jego uzyskanie. Bo nie tyle istotna jest oferta, jak to, aby Klient czuł się pewnie i nie żałował, że skorzystał z usług właśnie tej firmy, a nie innej.