Na wyniki prowadzonej kampanii reklamowej w Google AdWords ma wpływ zarówno chwytliwa reklama jak i dobra strona docelowa. Strona pod AdWords powinna spodobać się odbiorcom reklamy, ale też logarytmom wujka Google.
Jaka powinna być dobra strona pod AdWords?
Na to pytanie próbuje znaleźć odpowiedź każdy kto chce podnieść wynik jakości strony docelowej. Wszystko po to, aby w ogólnym rozrachunku płacić mniej za reklamy. Choć Google na każdym kroku podkreśla spore znaczenie poprawnie stworzonej strony docelowej, nie mówi wprost jak powinna być skonstruowana. Jednak wizja zmniejszenia CPC (kosztu kliknięcia reklamy) zdaje się być wystarczającą zachętą do poszukiwań idealnego rozwiązania.
Podstawy dobrych stron docelowych
Giganci z Doliny Krzemowej nie podają wszystkich aspektów wedle, których oceniają nasze strony internetowe. Jednak istnieją podstawowe zasady mówiące o tym jak powinna wyglądać strona pod AdWords.
Jak jeszcze bardziej ulepszyć stronę?
Powyższe cechy stron docelowych budowanych pod kampanie reklamowe to tylko podstawy SEO. Warto, abyś zwrócił również uwagę na to, że nie piszesz tylko pod roboty wyszukiwarek. Pamiętaj, że piszesz przede wszystkim dla ludzi.
Jeśli prowadzisz swoją kampanię AdWords pod sklep z butami, to zadbaj o to, aby potencjalny klient trafiał poprzez reklamę na produkt jakiego szuka. Sam na pewno wychodzisz ze stron, które nijak się mają do wpisanego zapytania.